Pages

vrijdag 14 oktober 2011

#Clouds come floating into my life, no longer to carry rain or usher storm, but to add color to my sunset sky.

hoi mensen, die dit lezen, uit verveling of uit nieuwschierigheid,

dit is mijn eerste post op deze blog. Ik heb besloten elke titel te beginnen met een quote en een # haakje, zodat je mijn posten kan herkennen. het is misschien wel leuk om te weten wat ik allemaal op deze blog ga dumpen, schrijven, posten, verzin maar een leuk woord.
ten eerste: ik maakte deze blog als 'variatie' op mijn andere, meer creatieve blog. op die blog schrijf ik nooit. omdat ik volgers heb van over de hele wereld en die volgers geen nederlands kunnen. (over het algemeen) 
ik wil graag schrijven, heel veel. gedichten, dingen die ik meemaak, mijn kijk op dingen. sommigen, de meesten, zullen dit saai vinden. maar ik zal bij elke post een plaatje zetten en het een beetje makkelijk en overzichtelijk houden. ik weet het, deze post is best lastig, en niet fijn geschreven, maar dat komt nog wel. geloof me maar. 
Ik hoop dat jullie mijn blog willen volgen en mij tips willen geven.

Liefs, Jimmy

2 opmerkingen:

  1. veel succes met je blog :)en ik vind 'dream' voor jezelf al heel mooi :) 'dream' big, en het wordt vast een prachtige blog!

    BeantwoordenVerwijderen