Pages

donderdag 26 april 2012

#I didn't fail the test, I just found 100 ways to do it wrong.

Toetsen... Weten jullie? Ik ben er eindelijk achter waarom ik ze vervelend vind. Natuurlijk kan iedereen wel wat verzinnen, maar denk nou eens logisch na. Is er niet een heel gemeen onderwerpje of spokende gedachte die ervoor zorgt dat je het ECHT niet leuk vind? Ik ben er achter, tenminste, het geldt voor mij. Ik vind toetsen vreselijk vervelend omdat...

1. Je moet de dag ervoor leren, terwijl je geen zin hebt
2. Je zit te stressen voordat je de toets hebt, en wilt de stof eigenlijk niet overkijken omdat je bang bent dat je het toch nog niet goed genoeg kent.
3. conclusie, het probleem zit 'm in het leren. Je leert de dag van tevoren. De volgende dag moet je er maar op vertrouwen dat je goed hebt geleerd. Terwijl je de dag dat je moet leren alles behalve leert. En daar kom je dan achter. Daarom gruwel ik van toetsen.

En jij?


1 opmerking: